15 Ocak 2017 Pazar

Bitti...

Rakı içerdik sarki soylerdik avaz avaz sesim guzel degil benim bilirim de sen severdin bir daha soyle derdin ben soylerdim geceler boyu beni askla dinlerdin. Uzaktik cok kisitli zamanlarin Insaniydik.gecmezdi bulusmalarimiz 24 saati bir gune biz aylarca mutlulugu sigdirirdik. Plan yapardik yeni yerleri kesfetmek icin sen yuksekten korkardin yine binecektin balona yere oturacaktin ben gokyuzunu izlerken beni izleyecektin. 
Olmadi sen bir omur beni sevecektin ama bir omuru birlikte gecirmeyecektik. Tek basimiza uyuyacak yeni gune tek uyanacaktik. Zaman gecip gicek saclarimiz arasindan biz birbirimizi gormeden doyasiya omur bitiverecekti. Ayni gunese bakacak ama birbirimizi gormeyecektik. Ben buyum dedin ben yanliz olecegim etrafimda kimse olmadan bi yatakta tek basima bi insani bu hale ne gerir kim getirebilir. Hani her yarayi sarabilirdik sevgiyle. cok sevdim iste. cok sevdimde saramadim yaralarini. Dayanmiyor ki yuregim her gun ozlemeye. Bir omur birini ozleyebilir misiniz? Unutamiyorum da ama. Neyse ya deyip geçemiyorum bogazinda bir yerde takildin kaldın yutkunamiyorum her gece sabah oluyor her gun yeniden doguyor ama acim gecmiyor. Biri bana soylesin sevmek neden yetmiyor?

31 Mayıs 2015 Pazar

Selam blogerlar biz dostuz♡

Okadar uzun olmus ki yazmayalı nerdeyse 3 yıl:)
Herkes evlendi ve evliler bosandı okuyanlar mezun oldu :) mezunlar işsiz hayat cok hizli
Suan ne kadar cok huzunlenmeye calissamda ortamim izin vermedi mukemmel bir tatilin tam ortasindayim:) 1 aydir gunese doydum 1 aydir denize doydum 1 aydir sadece uyudum kitap okudum yemek yedim ve tam anlamiyla sarj oldum:)
Sevgili kardesim Alya bosandi be okuyucu freestar artik yok
elma sekeri 1. Sinifa basladi artik 6 bucuk yasinda 7 ye merdiven dayadı :) buraya yazmaya basladigimda henuz 6 aylikti♡
Nely evlendi :) birde oglusumuz var kurtadamimiz 1 yasinda olacak
Serry babasini birakip yanimiza tasindi artik alya elma sekeri ben ve serry ayni evde yasiyoruz
cok sevgili arkadaslarimiz ozzyi dovmek suretiyle kendisini gruptan cikardik.geldik 28 yasina hala adam mi dovuyoruz biz yaaaa :(
Queen b evlendi o artik bir bebis annesi hemde oğluş
veeeee gecen yil 4 yillik bir mahkeme kapisinda surunme olayindan sonra bende bosandim
Alya ile yasamak tam bir kabus :)

-abla beni sabah erken uyandirsana
+kacta kalkican
-yikanirsam 9 da yikanmazsam 8de kaldir
+alya ben senden once yatiyom nerden bilcem ben senin yikanip yikanamadigini
-KAFAMI KOKLA ♡
Ben geldim ben geldim ben geldim bengeldimgeldimgeldimgeldimgeldimgeldim

27 Şubat 2012 Pazartesi

bilmem belkide...

sesli blog denemesi yaptık dün akşam alyayla.allahım çok komik eğer pcye aktarıp da bir de sürekli isim sölediğimiz yerleri kırpabilirsem yarın bloga yüklücem içinden seçtiklerimizi. konuşmaların coğu hep bir ağızdan olduğu ve birbirirmizi yalanlamaya çalıştığımız için muhtemelen ne dediğimizi anlamıcaksınız. birde şarkı da söylücez size. sölemesi ayıp dünyada bi ben bi pavarotti:P şimdi bi anlatabilirseniz telefonda yapılan ses kaydını ben nasıl bloga yüklücem?

neyse ne zamandır yokuz çünkü netimiz yok vodem kullanıyoruz 6 aydır yaklaşık 800tl internet faturası ödedik kol gibi girince gittik kapattırdık şimdide ne bağlatsak die düşünüyoruz.ordan burdan esmer şekerden net otlanıyoruz.

laaaannnn nasıl özledik blogumuzu evlat gibi bişi olmuş haberimiz yok.

ilk bahardan cok büyük beklentilerim var benim
buruşuk bir köpek beyaz bir masa 1 sandalye ve eski evimizi istiyorum.
yazlık bir elbise parmak arası terlik ve şeftali suyu istiyorum

rejimden nefret ediyorum! hayatımda en mutsuz olduğum zaman dilimi!
ama yinede 4 günde 4 kilo verdim

dün akşamdan beri italya'ya gitsem bile pizza yiyemeyeceğim gerçeğiyle yüzleşmeye çalışıyorum domuz yağı ve domuz eti! ve dahası domuz eti pişen yerde pişen hiçbişeyi yiyemem!!! -lanet olsun!

insanın hayatındaki en büyük etrekşın çarşamba geceleri hürrem seyretmek olabilir mi ya?
-yok yaa ben değilde bi arkadaşm için sordum

memelerimi küçültmek istiyom ben ya alyanın doktoru yaparım dedi.annemde bi ortayı bulduramamış!

müzik dinlemeden uyuyamıyorum
uyumadan önce 4 yıldır istisnasız her gece aynı hayali kuruyororum.

karton kutuların üzerine kücük küçük resimler yapıstırıp onları biriktirmeyi seviyorum.